مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها
پخش زنده با مشارکت آپارات اسپرت

پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های ملی ایتالیا و کرواسی در آخرین هفته مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
  • کد خبر: ۲۳۵۵۲۹
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی ایتالیا و کرواسی در هفته پایانی یورو ۲۰۲۴ در دیداری از گروه B دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

ایتالیا در ۲ بازی نخست خود یک پیروزی مقابل آلبانی و یک شکست مقابل اسپانیا به دست آورده و با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. ایتالیا برای صعود از این گروه به عنوان تیم دوم ملزم به پیروزی برابر کرواسی است.

در سوی دیگر، کرواسی نیز در حد و اندازه‌های خود تا اینجای جام ظاهر نشده است. کرواسی برابر اسپانیا در بازی نخست خود ۳ بر صفر شکست خورد و در دیدار دوم خود برابر آلبانی در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی جایگزین کرد. کروات‌ها نیز برای صعود فقط از این دیدار برد می‌خواهند.

پخش بازی کرواسی - ایتالیا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->